04 January 2011

Metamorfózy

Ak by som mal podstúpiť proces absolútnej a konečnej premeny a stať sa zvieraťom(nie zverom lebo medzi tým je rozdiel), neváhal by som. Ideálne by potom bolo, mať štyri nohy, hebký kožuch, dlhé fúzy, pružné telo, krásne oči a deväť životov. Na farbe nezáleží. Vedieť rýchlo behať, skákať a liezť po stromoch. Mať miesto vo veľkom teplom dome s výbehom do záhrady a občas aj ďalej, za plot, do sveta, medzi kocúrov.

No a keby ma náhodou počas mutácie postretlo toľké šťastie a možnosť vyberať si, určite by som za svojho pána chcel pokojného voľnomyšlienkara so sklonom k drogovým experimentom, celovíkendovým úletom v tmavých lesoch a možnosťou vypnutia mechanizmu zodpovednosti.

Žil by som až v desivej spokojnosti v tichej dedinke, za ktorou už nie je nič ani len koniec sveta. Spával na výkonnom, vibrujúcom subwooferi, dopoval sa mliekom a kvalitným noisom.

1 comment:

Anonymous said...

Milica a Uršula by uvítali tvoju spoločnosť. Welcome :)